Jeśli z jakichkolwiek przyczyn chciałbyś/chciałabyś zwrócić zamówiony towar, możesz to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wysyłki.*

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy nadać przesyłkę na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Partyzantów 29, 32-310 Klucze. W przesyłce muszą się znaleźć:

  • towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie noszący śladów użytkowania
  • pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu (do pobrania tutaj)
  • dokument zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej) - dołączony jest do KAŻDEJ przesyłki, w przezroczystym kangurku wraz z ulotką sklepu

Produkty personalizowane, tj. zaproszenia ślubne, winietki, numery stolików oraz pozostałe produkty należące do kategorii "Papeteria ślubna" nie podlegają zwrotowi. Produkty te są nieprefabrykowane i produkowane według konkretnej specyfikacji konsumenta.

Wydruk odbywa się zgodnie z wytycznymi i listą gości przesłaną przez klienta. W przypadku zmiany wytycznych lub list gości w trakcie realizacji zamówienia nie gwarantujemy jej uwzględnienia.

Każda paczka ze zwrotem towaru, która trafia do Sprzedawcy, sprawdzana jest pod kątem poprawności dokumentów oraz stanu odesłanych towarów. W kolejnym etapie do Kupującego przesyłana jest wiadomość e-mail dotyczącą dotarcia przesyłki.

Sprzedawcy przysługuje 14 dni kalendarzowych na zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty.

Klient nie może ubiegać się o zwrot wyższego kosztu za transport, niż najtańszy z proponowanych przez Sprzedawcę.

Sprzedawca nie przyjmuje paczek pobraniowych.

Przedsiębiorców, składających zamówienia towarów w duzych ilościach (np. pokrowce na krzesła, kokardy, bieżniki itp.) prosimy o składanie próbnego zamówienia jednej sztuki w celu sprawdzenia rozmiaru i koloru. Towary te sprowadzane są na indywidualne zamówienie i nie podlagają zwrotowi.

*Dotyczy osób fizycznych