Zwroty

Jeśli z jakichkolwiek przyczyn chciałbyś/chciałabyś zwrócić zamówiony towar, możesz to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy nadać przesyłkę na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Partyzantów 29, 32-310 Klucze. W przesyłce muszą się znaleźć:

  • towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie noszący śladów użytkowania
  • pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu (do pobrania tutaj)
  • dokument zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej) - dołączony jest do KAŻDEJ przesyłki, w przezroczystym kangurku wraz z ulotką sklepu

Produkty personalizowane, tj. zaproszenia ślubne, winietki, numery stolików oraz pozostałe produkty należące do kategorii "Papeteria ślubna" nie podlegają zwrotowi. Produkty te są nieprefabrykowane i produkowane według konkretnej specyfikacji konsumenta.

W sprawach dotyczących zwrotów prosimy o kontakt tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail z adresem: zwroty@weddingstore.pl
Wiadomości dotyczące zwrotów wysyłane na inne skrzynki mailowe mogą zostać pominięte.

Każda paczka ze zwrotem towaru, która trafia do Sprzedawcy, sprawdzana jest pod kątem poprawności dokumentów oraz stanu odesłanych towarów (prosimy o solidne zapakowanie przesyłki).

Sprzedawcy przysługuje 14 dni kalendarzowych na zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty.

Klient nie może ubiegać się o zwrot wyższego kosztu za transport, niż najtańszy z proponowanych przez Sprzedawcę.

Sprzedawca nie przyjmuje paczek pobraniowych.

Przedsiębiorców, składających zamówienia towarów w dużych ilościach (np. pokrowce na krzesła, kokardy, bieżniki itp.) prosimy o składanie próbnego zamówienia jednej sztuki w celu sprawdzenia rozmiaru i koloru. Towary te sprowadzane są na indywidualne zamówienie i nie podlegają zwrotowi.

*Dotyczy osób fizycznych

Reklamacje

Wszystkie towary zakupione w sklepie WeddingStore.pl objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

W razie wykrycia jakiejkolwiek wady lub też innego rodzaju niezgodności z zawartą umową prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i nadanie przesyłki na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Partyzantów 29, 32-310 Klucze.

W przesyłce muszą się znaleźć:

  • towar w stanie umożliwjącym jego oględziny (niezabrudzony, nieuszkodzony)
  • formularz reklamacyjny wraz z podpisem (do pobrania tutaj)
  • dokument zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej) - dołączony jest do KAŻDEJ przesyłki, w przezroczystym kangurku wraz z ulotką sklepu